In my head

Entry About Tuto
Friends Follow D'Board


  • Heyyo guys!! welcome to my world! ;) !
    "Vampire"



Owner

Contact Me

Talking Ben

credits
6:31 PM | 0 ELSA(s)
:)

hye and salam 1 blogger !!
sorry sgt2 sbb da lama xupdate blog ni.. now, masa utk meluahkan everything di sini.. :)

firstly, i think, i'm fall in love w/ him.. but, aq rasa sekarang bukan masa yang sesuai untuk couple2 bagai ni .. sbb, aq still ad tanggungjawab yg besar yg perlu dilaksanakan iaitu membahagiakan parents aq dulu dgn kejayaan aq di menara gading.. cukup la sekadar menjalinkan hubungan persahabatan dengan dia.. even aq sayang dy, aq still xbersedia nk couple.. i don't know.. maybe sebab aq takut dikecewakan sekali lagi.. and dalam satu masa aq takut xboley beri tumpuan dekat pelajaran aq.. mcm mana ye aq nk luahkan perasaan aq at dy?? segan la.. hmmm .. awak, saya sayang awak ! saya x tahu macam mana saya boley ter-sayang kan awak.. *tutupmukagunabantal*  even kita berjauhan, saya nk awak tahu, saya sayangkan awak sangat2.. :) saya selalu berdoa pada DIA, hope awak la jodoh saya.. *gatalnya aq* hihi.. oke, stop cter pasal ni..

secondly, aq saja nk share pasal result final. actually da beberapa hari result keluar.. result keluar pada 9 mei 2013 hari tu.. alhamdulillah, aq dpat result yang baik.. terima kasih ya Allah ! bersyukur sgt2.. aq xsngka aq ly dpt result yg baik.. aq ingat aq ad 2 subjek kena repeat. tp, sebaliknya yg berlaku.. alhamdulillah, xd subjek yg kena repeat.. bersyukur sangat2 !! :)

and

lastly, alhamdulillah, bisnes berjalan dgn lancar. even aq baru saja join bisnes ni. semuanya rezeki dr Tuhan.. hari sabtu hari tu, baru je g event "21 Malaysia Royalty" di Sunway Convention Centre.. best sgt2 event tu.
walaupun penat, enjoy je.. insyaallah, bulan 11 ni giliran aq plak yang dapat Royalty.. :) doakan kejayaan aq ye.. :)

pic2 time event :
















0 Comments:


Post a Comment