In my head

Entry About Tuto
Friends Follow D'Board


  • Heyyo guys!! welcome to my world! ;) !
    "Vampire"



Owner

Contact Me

Talking Ben

credits
11:44 PM | 2 ELSA(s)
sweet memory !! :)

hye and salam 1 blogger !!
sueshuu's here !! sorry guys coz da lame x update this blog.. da bersarang da pon.. 
sementara ad masa ni, aq luangkan masa tuk membersihkan blog ni.. 
firstly, aq nk ucap terima kasih banyak2 to my roommate ( adila ghafar ) and her boyfriend ( ismail salleh), my classmate (syahira yusof), and my masscommer's  friends ( Fazlin zulkifli and Sara Alia)  sbb korg da wt suprise for my birthday.. pandai korang berlakon an?? haha.. suprise korang memang menjadi sangat2 !! aq hargai sgt2.. habis satu badan aq penuh dgn tepung, krim donut and telur.. aq x akn lupakan this memories.. Ya Allah korang !! walaupun birthday aq jumaat ni (17 August), but korang da celebrate awal.. al-maklum lha nk cuti raya an??  aq terkejut sgt2.. seriously aq ckp, aq xdpt agk ap yg korang nk buat ni..  time mail mara2 aq , baru aq dpt agk yg korang nk kenakan aq..  Thanks so much guys !! I love you all !!  mmuaaahhh :* 
jap lg aq post pic  ... hihi

 syira yusof (my classmate) :D

with Fazlin Zulkifli :D
with my lovely roommate.. love her :)

with Sara Alia ;D


with geng different course!! ;D

my roommate yg gila2.. :)

sweet an pic ats ni?? hihi .. love her so much !! :D

sayang dk 2 org ni !! :D

us !! :D

2 Comments:

Blogger N.Syakila said...

sweetnya :D

Blogger sufiah mt said...

hihi.. thanks dear.. :)


Post a Comment