In my head

Entry About Tuto
Friends Follow D'Board


  • Heyyo guys!! welcome to my world! ;) !
    "Vampire"



Owner

Contact Me

Talking Ben

credits
10:59 PM | 0 ELSA(s)
My beloved buddies

Assalamualaikum..

Ramai yang kata tidak perlu memilih dalam soal kawan. Tu aku setuju! But, kawan utk berjaya, kawan yang ada time kita susah mahupun senang, kita kena bijak memilih. Bukan semua kawan yang kita ada sekarang mampu berdiri disamping kita ketika susah senang. Kadang-kadang mereka hanya ingin menumpang kesenangan yang kita ada. Kawan macam tu, tidak layak menjadi seorang sahabat. But, since masuk alam uni, syukur alhamdulillah, aku da jumpa kawan yg ada time susah senang. Always give me support and advice whenever i need it. Merekalah yg bergelar BUDDIES ! Dari awal sem sehinggalah habis sem, we always together. Tak tahu nak cakap macam mana. Thanks sesangat sebab sudi berkawan dengan aku. terima kelebihan dan kekurangan aku seadanya.. tak semua kawan yang aku jumpa mampu terima sikap aku yang kasar dan bermulut lepas. Kawan yang aku ingat boleh stay dengan aku time aku susah senang. Setiap kali aku ada problem, dorang tinggalkan aku terkapaiII. Susah payah aku dorang xpernah ada. Aku terkilan sangatII. But now, even aku dalam kesedihan or ada problem aku still boleh bergelak ketawa dengan adanya korang disisi aku. Thanks again!!

Tinta buatmu sahabat :

Teman,
Di jalan Allah persahabatan ini bukanlah milikku,
Dan bukan jua milikmu..
Persahabatan ini adalah perancangan Allah yang mengetahui segala rahsia..
Kerana Dialah aku mengenalimu,
Dan kerana Dia juga telah menetapkan kau dan aku mengukir 1001 kenangan bersama..
Persahabatan ini sudah pasti terisi dengan kasih sayang..
Kerana ukuwah itu indah andai keranaNya ..

Semoga ikatan yang terjalin kekal selamanya.
hanya maut memisahkan hubungan persahabatan yang terjalin ini.. 

Terima kasih ! :)














0 Comments:


Post a Comment