In my head

Entry About Tuto
Friends Follow D'Board


  • Heyyo guys!! welcome to my world! ;) !
    "Vampire"



Owner

Contact Me

Talking Ben

credits
2:14 PM | 0 ELSA(s)
End of diploma !!

Assalamualaikum..

Ada apa dengan tajuk di atas?? Actually, hari ni result final uitm keluar.. syukur alhamdulillah, pass semua subjek.. dan syukur alhamdulillah ke hadrat Ilahi, dapat grad on time. Seriously, still tak percaya dengan result yang aku dapat ni. Syukur sangat-sangat.. bagi sesiapa yang dapat result yang cemerlang, CONGRATULATIONS!! And bagi yang dapat result tak berapa nak cemerlang, korang boleh cuba lagi next sem.. congrats tu my buddies, gegirls, rummates and my friend since MDS.. akhirnya kita dapat grad and baling topi sama-sama.. syukur alhamdulillah..

To my buddies : congrats and thanks for everything.. even aku baru rapat dengan korang, seriously aku rasa macam dah lama giler kenal dengan korang.. last sem ni jugalah aku baru satu group assignment dengan korang.. seriously, aku xpercaya sangat-sangat yang kita boleh jadi serapat ni.. bukan senang kita nk gelar someone tu dengan bij n anat.. senang cerita dengan gelaran yang rare gitu.. but, dengan korang aku xsegan silu menjadi diri aku, tunjuk siapa diri aku yang sebenar.. thanks again korang!! Akhirnya kita dapat grad sama-sama. Sejujurnya, i'm truly sorry sepanjang kita berkawan, korang ada terasa dengan sikap and mulut aku yang lepas ni..halalkan semuanya.. after this, ntah bila lagi kita akan berjumpa.. walau apa pun yang berlaku, dimana kita berada, korang still buddies aku. Take care korang!! Anything selalu lah contact. Take care!! :) ♥♥

To my gegirls : congrats and thanks too to Ain J.. kita sama-sama da habis.. but now, kita kena bagi support pada Aliya pula untuk teruskan perjuangan dia at uitm sana tu.. korang lah kawan sekolah yang still contact aku.. thanks babe!! :) ♥♥

To Adawiyah Adam : thanks babe sebab sudi berkawan and ajar aku dalam subjek yang aku tak faham.. thanks juga sebab sudi jadi telinga untuk aku share problem.. thanks again adaw! Sayang kau! :* ♥♥

To Adila Ghafar : i know u since sem 1 sampai lah sekarang. Satu bilik dari sem 1 - 4.. sepanjang kita satu bilik, kau tak pernah jemu mengajar, mengajak aku belajar bila aku malas. Kau tak pernah jemu tegur aku kalau aku ada buat salah. Kaulah kak long yang paling garang yang pernah aku jumpa.. hahaha.. mohon jangan marah.. ;p but, time aku last sem, kau pulak kena pindah. U know, it's hard untuk aku hidup kat sana tanpa kau. Yelah, dah biasa dengan kau kan. Pergi mana-mana pun dengan kau kecuali tandas la.. haha. Time kau tak ada lah, bermacam2 masalah yang menimpa aku kat sana. But, aku kuatkan diri untuk hidup tanpa orang yang paling rapat dengan aku disisi. Aku kuatkan hati untuk habiskan dip ni. Syukur alhamdulillah aku da habis. Dan kau tinggal lagi satu sem untuk habiskan dip ni. Take care babe! Anything contact aku k. Sorry n thanks for everything babe! ♥♥

Tak lupa juga thanks to my parents and siblings. Thanks again !! ;)

0 Comments:


Post a Comment